أنارستان

أنارستان
بایگانی

چرخش روزگار

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۰۱:۱۹ ب.ظ

 

 

به تازگی تست MBTI رو بعد از مدتها دوباره انجام دادم و نتیجه این شد که به لحاظ تایپ شخصیتی تغییر کردم!

کمی تا قسمتی برام عجیب بود. از جهاتی هم میدونستم و احتمالش رو میدادم...

الان دلم برای شخصیت قبلی و صورتک مربوط به اون تا حدودی تنگ شده

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۸/۱۵
أنارستان

نظرات  (۵)

۱۵ آبان ۰۲ ، ۱۷:۴۲ یاسمن گلی :)

حالا شخصیت جدیدت رو دوست داری؟

پاسخ:
هر فرم شخصیتی مزایا و معایبی داره 

مگه هر شخصیت صورتکش مشخص و ثابته؟ من از هر سایتی رفتم برای شخصیتم یه صورتک متفاوت داشت یا حتی اسم‌های مختلفی برای این تایپ شخصیتی آورده بود

پاسخ:
هر فرد طیفی از ویژگیهاست
بستگی به تست داره که از چه زاویه ایی بررسی کنه.
اگر تست MBTI دادید تقریبا جواب ها باید مشابه باشه مگر اینکه سایت مشکل داشته یا پاسخ هاتون قطعی نبوده

مشتری 

مبتکر 

نوآر 

مجادله‌گر 

کارآفرین

 

تیپ شخصیتی یکسانه اما هر سایت یه اسمی روش گذاشته و یه عکس متفاوت براش در نظر گرفته 

فلذا من کلا یادم می‌ره چی چی بود اصلا اسم تیپم 👩🏻‍🦯

پاسخ:
ببین چهار حرف انگلیسی داره برای مثال ENFP هر کدوم از این چهار جایگاه دو حالت داره مثلا حرف اول یا E هست یا i
حروف بعدی هم به همین ترتیب. حالا ممکنه درصد Eبودن یا i بودن افراد با هم متفاوت باشه

درسته روان شناس نیستم ولی بی‌سواد هم نیستم دیگه 😅 

Entp تمام این اسمهایی که گفتم رو تو نت داره

مگه اینکه شما منظورتون خود این چهار حرف باشه 

 

پاسخ:
خواهش میکنم اختیار دارید منم روانشناس نیستم و صرفا با مطالعه نت بود مطالبی که گفتم.
الان یک مقدار گیج شدم و متوجه نیستم نقطه ابهام کجاست🤔🤔🤔
در هر کدوم از چهار حالت زیر شما یکی از دو مورد رو دارید. حالا در سایت های مختلف چطور شده برای شما؟ مثلا یکبار منعطف درمیاید و یکبار ساختار گرا و در سایت دیگه چیز دیگه؟
۱. درون گراi/ برون گراE
۲.حسیS/شهودیN
۳.فکریT/احساسیF
۴.ساختارگراj/منعطفp

کاش میشد وویس داد 😅 

 

ببینید فارغ از این چهارتا حرف که با آزمون به دست میاد، ترکیب این چهار حرف یه اسمی داره دیگه 

شخصیت فرمانده 

شخصیت ناجی 

شخصیت مبتکر 

و...

اونا رو من منظورم بود و فکر کردم منظور شما هم همون بوده باشه که انگار اشتباه متوجه شدم

پاسخ:
خوشحال میشم صداتون رو بشنوم، میتونید پیام خصوصی بدید آیدی ایتا بفرستم خدمتتون.
در مورد اسم حق با شماست چون اسامی اصلی ترجمه شدن در سایت های مختلف متفاوت نوشته شده مثلا تایپ ENFP  یک جا جنگجو، یک جا مبارز جای دیگه پیکارگر نوشته شده و به همین ترتیب تایپ های دیگه
برای همین من معمولا به همون اختصار انگلیسی مراجعه میکنم اگر از اسامی استفاده کنم اساسی گیج میشم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">