أنارستان

أنارستان
بایگانی

غصه های کبود..

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۱۸ ب.ظ

 

خیرات جمعه این هفته رو به نیابت از فاطمه خانم عزیز درست کردم، که دوستی و محبتش از راه دور شامل حالم شده و بُعد فاصله به من  اجازه ی برآوردن حق دوستی رو به وجه احسن نداده. امیدوارم خدا به محبت اهل بیت دل خودش و خانواده ش رو آروم کنه.

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۲۷
أنارستان

نظرات  (۱)

۲۷ مهر ۰۲ ، ۲۱:۳۷ درخت بلوط

منو میگی؟

عزیزم عزیزم

گریه ام گرفت این پست رو دیدم اخه این هفته خودم وقت نشد خیرات آماده کنم الان نمیدونی چه حسی دارم

چقدر با محبتی عزیزم

خدا شما و عزیزانت رو برا هم نگه داره

پاسخ:
معلومه که شما رو میگم عزیزدلم❤
محبت و خوبی رو از خودت یاد گرفتم🌹
ان شاءالله رحمت ویژه خدا شامل حال خودت و خانواده ت باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">