أنارستان

أنارستان
بایگانی

تناقضات عادی مردم!

دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۰۳:۵۲ ب.ظ

 

همه از سیاست های نظام ناله میکنن

از مشکلات مالی

عدم رسیدگی

یکی از این همه محترم امروز اومده بود کلینیک که براش گواهی کنم چهل جلسه کاردرمانی ویزیت شده...

پرسیدم چهل جلسه رو گذروندید؟ گفت نه!

پرسیدم قصد دارید آزاد بگذرونید؟ گفتن نه!

با تعجب میپرسم چرا؟!

خیلی عادی جواب میده خب برای اینکه پولشو بگیرم....

اینجور مواقع جا داره که مهرم رو پرت کنم توی سطل زباله_______________________

 

گاها دوستان من رو میبینن و میگن چه کار خوبی، چه فضای شیکی، چرا اینقدر به خودت سخت میگیری؟!________________________

شاید دارم به خودم سخت میگیرم و نباید بگیرم، شاید هم واقعا سخته و روح روان من حق داره اینهمه شاکی باشه و از محیط کار متنفر، نمیدونم!

 

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۱۰
أنارستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">