أنارستان

أنارستان
بایگانی

ارتباطات حقیقی در مجازی

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۰۶:۲۹ ب.ظ

 

 

واقعا جا داره یک بنر بزنم و از همه ی دوستانی که این مدت کمک کردن به صورت های مختلف تشکر کنم...

همیشه با فلسفه بنر زدن مشکل داشتم و با خودم میگفتم چه معنی میده؟!

اما الان فکر میکنم میتونه معنیش این باشه که از بس محبتتون زیاد بوده و قلبم رو سرشار کرده که دلم‌ میخواد عالم و آدم خوبیاتون رو بفهمن..

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۰۶/۳۰
أنارستان

نظرات  (۳)

الحمدلله

پاسخ:
سلام علیکم
حال شما چطوره؟

سلام

الحمدلله

سرماخوردگیم بهتره

پاسخ:
خداروشکر
خیلی نگران بودم ❤❤🌹

ببخشید نگران شدی

🌸🌿🌸

پاسخ:
من که بیشتر نگرانت کردم😇😊
حالا میام اونور پیام میدم🙃

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">