أنارستان

أنارستان
بایگانی

ما "میم" ها را زندگی میکنیم

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۰۱:۵۷ ب.ظ

دعوت شدم به جلسات مباحثه مسائل زنان برای راهنمایی و جهت دهی به پیش زمینه های مطالبه گری در این حوزه

 

الان دو هفته است دارم تلاش میکنم که اثبات کنم پخت غذا توسط زنان در شرایط استحاضه و ... مکروه نیست! برای چه کسی؟ عزیزان حوزه علمیه ...

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۲۵
أنارستان

نظرات  (۴)

۲۵ خرداد ۰۲ ، ۱۴:۵۳ آقای فِلینت

گاهی اوقات ما انسان ها دین رو برای سختی و سخت کردن زندگی می آراییم.

در صورتی که خدا دین رو برای آرامش و آسایش دنیا و آخرت به انسان داده است.

پاسخ:
اینقدر واژه ها متفاوت و منظورها متنوع هست که باید ساعت ها گفتگو کرد در این باب

نمیتونم هضمش کنم!

پاسخ:
به جمع ما اصحاب سوءهاضمه خوش آمدید

من شنیدم گویا می بایست برای رفع آثار حیض و .... وضو گرفت!

نمیدونم منبع حدیثی داره یا خیر.

 

البته این مسئله برای آقایونی که غسل واجب به گردن داره هم صدق میونه! به همین جهت میگن به رستوران و اینا نرید!

پاسخ:
خب دقیقا مسئله اینه که وقتی بحث علمی هست باید منبع و مدرک مستدل باشه، شنیده ها بسیاره در این مورد
۲۷ خرداد ۰۲ ، ۲۱:۵۳ پلڪــــ شیشـہ اے

یه سوال؟

حالا این کراهتم ثابت شد. چه مشکلی از مشکلای خانما حل میکنه؟ واقعاً برام سوال شد!

کی قراره اصلا جای اون خانمه غذا بپزه؟ :))

پاسخ:
خب بنظر من یک اهدافی پشت این چسبوندن وصله ها هست به نوعی
بعضی از این عرایضم از روی جاهلیت میتونه باشه
یه دوستی هم میگفتن این برای اینه که خانما راحت باشن و غذا نپزن که کمر استدلال رو شکستن...

حالا من خودم جمیع نظرات رو ندیدم قطعا ولی تا جایی که میدونم و بررسی کردم مکروه نبوده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">