أنارستان

أنارستان
بایگانی

از سری هنرهای زنانه

پنجشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۹ ب.ظ

 

داشتم پایین چادر مامان رو اندازه میکردم. بعد از سانت زدن و برش، رفتم سر وقت چرخ خیاطی.

 

سوزن رو نخ کردم و شروع به دوخت زیگزاگی پارچه برش خورده برای جلوگیری از ریش ریش شدن.

 

تا وسطای هلال پایین چادر رسیدم که نخ پاره شد، 

سر نخ رو کمی تر کردم و آماده برای فروکردن در سوزن، نمیدونم پام در واکنش به کدوم فکر درهم پدال رو فشار داد و ...مادرجاااان

 

اولین عکس العملم چی بود؟

اولین واکنش بدن در مقابل درد چیه؟

 رفلکس! حتی قبل از رسیدن پیام به مغز، نخاع وارد عمل میشه...

واضحه دستمو عقب کشیدم.............!

 

اما انگشتی که سوزن از یکطرفش وارد شده و از اون طرف خارج که نمیتونه عقب کشیده بشه ...

شبیه پای گوسفندای سربریده شده که به قلاب قصاب گیر میکنه

همونجور متصل موندم

 

واکنش دومم چی بود؟ 

فاجعه تر از واکنش اول

فشار دادن پدال برای خروج سوزن...

اما حرکت سوزن چرخ با پدال برقی خیلی سریعه

نتیجه چی شد؟

چندبار خارج و وارد شدن نصفه نیمه به جای زخم قبلی...

 

بعد از این دوتا واکنش تازه پیام به قسمت ارادی مغز رسید و خیلی آهسته اهرم دستی رو چرخوندم و مرغ از قفس رها شد

 

 

...........................................

پ.ن: حال انگشت مبارک مساعده و مشکل خاصی نیست. فقط از سوراخ ایجاد شده میتونم برای پیرسینگ استفاده کنم.

 

پ.ن ۲: میدونم! تعداد عکس العمل های فاجعه آفرینم در این یکی دو ماه داره زیاد میشه

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۲۴
أنارستان

نظرات  (۷)

۲۵ آذر ۰۱ ، ۰۰:۰۱ زری シ‌‌‌

ووششششششش

دردم گرفت T___T

دیگه اون اخرش فاجعه بود که .

 

من یه بار تو بچگی اشتباهی همزمان با چرخوندن دسته چرخ خیاطی انگشتم زیر سوزن بود . مثل شما از این ور به اون ور رد نشد ولی چنااان درد میکرد

 ناخن ام سیاه شده بود :")

 

پاسخ:
ظاهرا همه باهاش خاطرات خوش دارن 😅

من با منگنه اون بلا سرم اومده که ناخن سیاه میشه، اما اینبار خداروشکر توی ناخن نرفت

وای خداااای من

😣

پاسخ:
هنر نزد انارستان است و بس
۲۵ آذر ۰۱ ، ۰۴:۳۲ حاج‌خانوم ⠀

سلام انارستان جان

قشنگ قیافه‌ام رفت تو هم. دستم تا حالا بلاهای متعدی سرش اومده و بیشتر از همه بریدن با چاقو و کاتر... تا حدی که یکبار کارم به بیمارستان و بخیه‌زدن رسید. 😑🤐

ولی الحمدلله رب العالمین تا حالا دستم زیر سوزن چرخ نرفته یا حداقل یادم نیست. شاید چون وقتی شروع کردیم، خیلی مامانم بالا سرمان می‌ایستادند و تذکر می‌دادند دستمان را از یه جایی جلوتر نبریم.

البته ما پایین چادر رو زیکزاک‌ نمی‌‌دوزیم، با پایه لبه‌دوزی، می‌دوزیم. خیلی ظریفتر و قشنگتر می‌شود.

 

پاسخ:
سلام عزیزم🥰
ان شاءالله که هیچوقتم تجربه نکنید 😅
منم با پایه لبه دوزی اینکار رو میکنم و نوع دوخت رو زیگزاگ انتخاب میکنم اینطوری تمیز تر میشه.
اما با اون مدل اصلی دوخت پایین چادر که رایجه فرق داره.
۲۵ آذر ۰۱ ، ۰۸:۴۶ پلڪــــ شیشـہ اے

وای

یا حسین علیه السلام

خوبی عزیزم؟ اوخ

تا اعماق وجودم نابود شد.

پا از رو پدال برداشتن، مثل درآوردن چرخگوشت از برق موقع تمییز کردنشه ... اوف ..

پاسخ:
بله خوبم
چیزی نشده 😅😅
 سعی میکنم دفعات بعد دقت کنم، اما هیچ قولی نمیدم 😁
۲۵ آذر ۰۱ ، ۱۶:۰۳ پلڪــــ شیشـہ اے

:)) پیش میاد. ان شاءالله که خدا مراقبت باشه. 

ای جان. الحمدلله

پاسخ:
ممنون از دعای خیرتون❤️
ان شاءالله همیشه در پناه خدا باشید
۲۵ آذر ۰۱ ، ۱۸:۲۴ پلڪــــ شیشـہ اے

ممنون از دعای خیرتون.🌻🌼

پاسخ:
❤️😊🥰
عزیزید

چند روز نبودی جات خالی بود.

پاسخ:
چشام قلب قلبی شد که 😍😍
فکم کمی تا قسمتی نیاز به روغن کاری داشت 😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">