أنارستان

أنارستان
بایگانی

دانشجو میمیرد ...

چهارشنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۲ ب.ظ

 

امروز بیصبرانه منتظر انتشار ویدیوهای غش روز دانشجوام..

حتما براتون سوال پیش اومد که ویدیو غش روز دانشجو چیه؟!

از قدیم الایام رسم بود که در مراسم روز دانشجو وقتی مخالفین به جایی نمیرسیدن خودشون رو به غش میزدن که جلسه رو تحت الشعاع قرار بدن ...

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۱۶
أنارستان

نظرات  (۹)

چه جالب 

دیروز که زاکانی ترکونده بود انگاری:)

 

پاسخ:
کم کاری کردن ظاهرا 😁

لطفا اون قسمت بعد ، حذف کن نظر قبلی 

 

دانشجو هایی که آبکی حرف میزنن،مسئولی که علنی دروغ میگه:)

 

پاسخ:
فکر کردم شوخی میکنید در رابطه با حذف کلمات
چیز خاصی نبود که چه مشکلی داره؟

سری که درد نمیکنه دستمال نمی‌بندند ،حالا بزار اگه گرفتنموندسر حرفایی که میزنیم حداقل به عنوان تروریست نگیرند 

پاسخ:
🙄🙄🙄
شوخی ۱۶ آذر؟؟؟

جدی:)

صبح بهم زنگ زدن امشب برم سلام و علیک باهاشون،منم نمیرم چون امشب میرم مسافرت،هروقت برگشتم میرم چون میدونم ۹۰ درصد بعلهههعع😂

پاسخ:
چرا به من چیزی نمیگن پس؟🙄🙄

عایا شما مستقیم به جایگاه رهبری حمله کردی؟عایا خواستار بازنگری توی قانون اساسی شدی؟عایا حجابت رو برداشتی؟عایااااااا به تندی نیرو انتظامی و مقامات رو کوبیدی و اعلام انزجار کردی؟ عایا خواستار همه پرسی شدی؟

پاسخ:
شما اینکارها رو کردید؟ یعنی حجاب برداشتید مثلا؟ 🙄🙄

من که حجاب برنداشتم،کارایی بود کخ میکردی شما رو هم میخوندن رو گفنم بهت 

برو بنده خدا زینب موسوی رو ببین سر یه کلیپ انتقادی چه طور ۲۰ روز انفرادی بود و الان واسش دوسال زندان نوشتن 

نیمی از اینایی که گفتم رو به صورت علنی و اثر گذار میکردی الان شمام دوسال زندان داشتید

 

 

پاسخ:
من فکر میکردم مبارزه شما در حوزه ی نظریه فعلا...
خب بدیهیه وقتی یک مسئله در حوزه نظری به اثبات نرسه وارد فاز عملی بشه امکان جرم انگاری هست. الان من نظری مخالف پروتکل های درمانی داشته باشم تا قبل از اثباتش حق اعمال ندارم. اگر اعمال کنم طبیعیه تحت پیگرد قرار میگیرم. تازه در همون چارچوب پروتکل ها هم اگه اشتباه عمل کنم و حتی خطای سهوی ازم سر بزنه امکان شکایت و پیگرد دارم.

حالا افراد مثل این شخص خاصی که دارید نام میبرید هم اگر حرف بدون سند یا تشویش اذهان عمومی زده باشن خب بدیهیه که تحت پیگرد قرار میگیرن. چرا یک عده باید به خودشون این حق رو بدن که هر کاری میخوان انجام بدن. من اون پست اندک اندک رو در همین مورد نوشتم دیگه

خبببب حرفت صحیح 

عایا از نظام و دولتی که سخنگوش وقیحانه میاد دروغ میگه،دروغی که همه میدونن داره چرت و پرت میگه انتظار داری ختی به اثبات برسه هم دست نکه دارن؟

اختلاس،دزدی،فقر،دروغ،رانت بازی و هزاران داستان دیگه مگه نیاز به اثبات داره؟😐

اصن مگه اثبات نشدن اینا🙄

 

پاسخ:
اینا کلی گویی هست. در همه ی حکومت ها از ابتدای شکل گیری تمدن این موارد بوده.
هیچ حکومت و حاکمیتی خالی از اینها نیست. در مورد افراد هم همینطوره. من و شما صد درصد درستکاریم؟ خیر.
بقیه آدم ها هم همینطور.
اما بحث اصلی اینه که 
نسبت جرم و خلاف به صلاح و درستکاری چیه و چطوره.
این نسبت رو کسی به دست آورده؟
بعد از بررسی این نسبت یا نسبت ها در تمام ابعاد
یعنی مثلا در اقتصاد که خودش اجزایی داره
در صنعت
در پزشکی و سلامت
در کشاورزی
و در همه ی ابعاد لازم
تازه باید به این پرداخت که روش اصلاح چیه.
چند درصد اصلاح از طریق آتیش زدن سطل زباله حاصل میشه، چند درصدش از طریق کار علمی و تشکیلاتی بلند مدت.
در نهایت مبارز باید هزینه فایده کنه ببینه کدوم میصرفه برای پیشرفت مملکتش.

من برام خیلی راحته که ۲۴ ساعته از یک تریبون یک طرفه مشکلات تربیتی مردم رو داد بزنم و نقد کنم..اما آیا این روش فایده ایی داره؟؟ یا بیشتر باعث از هم گسیختگی اجتماعی میشه؟
پس ما دو هدف منطقی میتونیم داشته باشیم
اول رویکرد اصلاحی بلند مدت
دوم زدن پاشنه های آشیل خلاف.

این دو کار هم زحمت زیادی داره. وگرنه اتیش زدن چهارتا سطل آشغال و بیانیه خوندن توی پیج و روی سن هیچ فرقی با رویکرد مسئول فاسد نداره. از کجا معلوم این کشمکش ها، کشتی نمایشی بین مسئول فاسد و هنرمند فاسد برای انحراف اذهان عمومی نباشه؟
بسیاری از کسانی که الان دارن از اغتشاش حمایت میکنن و به اصل نظام حمله میکنن کسانی هستن که در دولت قبل حامی رئیس جمهور سابق بودن. حالا علم نقد رو علیه رئیس جمهور فعلی بلند کردن. خب رئیس جمهور فعلی مگه چند ساله سر کار اومده،چرا هیچکسی از انتخاب اشتباه خودش حرف نمیزنه؟
(اینا صرفا مثال بود برای دیدن روی دیگر مسئله وگرنه در جزئیات مناقشه هست و قطعی و یقینی نیستن مطالب)

خانه وقتی از پایه خراب باشه،تو هی بیا تقویت کن،هی بیا روش کار کن و وقت بزاراقاااااا پی خانه خرابه،بریز پایین از نو بساز تموم شه بره 

این حرفا و کارای شما درسته،ولی نسبت به نظامی که قابل تغییر هستش نه نظامی که تغییر پذیر نیست و قدرت صرفا بین یک جمع دست به دست میشه

اسم اقای رئیسی رو هم لطفا نیار:) من خودم متأسفانه بهش رای دادم و عملکرد ایشون با وعده هاشون زمین تا آسمون تفاوت داره اونقدر که داد رهبری و قالیباف رو هم درآورده 

هدف شما ،راه شما درسته ولی واسه این نظام جوابگو نیست و این مسیر شما رو خیلییییییی ها رفتن و نتونستن

 

پاسخ:
منم این نظر رو در مورد طرز تفکر شما میتونم بدم.(منظورم همون کلی گویی هست که در مورد کشور به کار میبرید اگر بخوام از همون قاعده ی شما استفاده کنم )
وقتی اساس فکر منطق نیست و تفکر از پایه ویرانه حالا من بیام وقت بذارم برای شما توضیح بدم.
فایده ایی داره؟ 🤷‍♀️

این حرف من نیست، حرف منتقدینه کف دانشگاه من استناد به حرف دوستانی کردم که میگن رئیسی یکساله خوب کار نکرد رفراندوم بذاریم. اما در مورد روحانی انتقادی ندارن. در واقع کلام من قیاس بین دو دولته. و دو گروه و دو رویکرد برخورد اجتماعی سیاسی.
اما خب شما برداشت شخصی خودتون رو دارید.

در نهایت. پیشنهاد جایگزینی برای وضع فعلی باید داشته باشید اینطور که مشخصه؟
اون پیشنهاد چیه؟

من سرکارم ،برسم خونه لبتاب رو روشن میکنم و حسابی حرف میزنم 😅😅😅

پاسخ:
خسته نباشید. خدا قوتتون بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">