أنارستان

أنارستان
بایگانی

ما و مریضی

سه شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۸ ق.ظ

با این حال خراب داغون

در میان انبوهی از دستمال کاغذی چسبناک خیس خورده (صرفا جهت ایجاد حالت تهوع در شما دوست عزیز)

در حالیکه نه پیتزایی دارم 

نه دلستری

چاییم هم تموم شده

...

منم و یه فلاسک آبجوش و چند لیموی پلاسیده

کانه ونسان ونگوک در خانه محقرش نداند با این مصیبت چه کند و به نقش رنگ روغن لیموها پناه ببرد.

 

حالا توی این وضعیت یکی منو گیر اورده توی اینستا برام یه کلیپ آخوند باید برود و حکومت باید دست عقلا باشد و عقلا هم عبیدزاکانی و ایرج میرزا منظورست...

 

اومدم جواب بدم عزیز این کلیپ پر مغلطه ست که طرف بعد دو هفته قطعی نت ما رو گیرآورد و شروع کرد دلایل رد و اثبات مبحث ولایت فقیه...

نمیدونم چند ساعته درگیرم

دارم دنبال دکمه ی غلط کردم میگردم ولی همچین آپشنی در اینستا نیست متاسفانه

 

در نهایت گریزی زدم به تکثر گرایی و خدا و نبی و امام رو نعوذبالله مورد شبهه قرار دادم و گفتم جواب بده و بدین صورت دوست عزیز فعلا از خر شیطان پایین اومده و دنبال کشف علل مسلمان بودن خودش در وادی حیرت میگرده

 

اعوذبالله من شیطان رجیم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۶
أنارستان

نظرات  (۳)

منم انگاری این ویروس جدیده رو گرفتم و قراره با آبی که از دماغمون جاریه چای بخوریم و دلستر 

 

هن حدیدا میگم اقا اینترنتم قطع شد و بحث رو تمومش میکنم😐

 

 

پاسخ:
به مجمع ویروسیان خوش آمدید

چه ایده ی خوبی
حتما استفاده میکنم...
واقعا چرا به ذهن خودم نرسید....
۲۶ مهر ۰۱ ، ۱۲:۲۶ زری シ‌‌‌

فعلا 3 نفر سرماخورده ...

دیگه نبود ؟ XD

پاسخ:
آتیش زدم به مالم
بدو بیا این ور بازار..
۲۶ مهر ۰۱ ، ۱۶:۴۵ پسر انسان

کلما حکم به العقل، حکم به الشرع

پاسخ:
بله ولی ایشون گوشش بدهکار نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">