أنارستان

أنارستان
بایگانی

اسنپ فوود یاور بیماران تنها

دوشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۰۷:۰۳ ب.ظ

سرما خوردم افتادم ی گوشه،

کسی ام نیست یک کاسه سوپ و یه لیوان آبمیوه بده دستم..

منم در یک اقدام براندازانه پیتزا سفارش دادم به همراه ۴ عدد دلستر

................................

وی عادت داشت مسائل را حل نکند بلکه پیچیده ترشان کند

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۵
أنارستان

نظرات  (۴)

۲۵ مهر ۰۱ ، ۱۹:۲۳ زری シ‌‌‌

پیتزا و میریضی ؟ :))))

الان من سرما خوردم و از تصورش گلوم بیشتر درد گرفت (اغراق)

پاسخ:
از کرامات شیختان اینست 😁
۲۵ مهر ۰۱ ، ۲۰:۲۷ پلڪــــ شیشـہ اے

خوب کردی

به قول قدیمیا خوردنی مردنی نداره :)))))) شعار اطرافیان من در قبال پرهیزهای من.

 

منم اون سری اسفند پارسال که کرونا گرفته بودم و از لرز و گلو درد داشتم خفه میشدم، رژیم نون خامه ای گرفته بودم. :)) حداقل نمیذاشت از گشنگی و شیردهی بمیرم

پاسخ:
اخی عزیزم یه مامان نی نی دار...
این رژیمه یادم میمونه 😆😆😆

اصن من شدم طرفدارت با این حرکتت😁😁😁

پاسخ:
قابل شما رو نداشت
۲۶ مهر ۰۱ ، ۱۰:۴۱ پلڪــــ شیشـہ اے

:)) رژیم قشنگی بود

تصور کن

یه جعبه نون خامه ای عزیز

خانم خونه بخوابه کسی یه لیوان آبم دستش نمیده :)) به هر حال باید زنده موند

پاسخ:
اگه باعث دیابت بارداری نمیشه منم در آینده سرلوحه کارم قرار بدم 😆😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">