أنارستان

أنارستان
بایگانی

خوی درویشی

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۰۱:۳۰ ق.ظ

میتونستم واعظ و منبری خوبی بشم

از اونا که با نیم ساعت پامنبرشون نشستن موضع شمریت وجود به حریت تغییر فرمون میده،

ولی خب کی حال داره از اون همه پله بالا بره

یا مثلا ۴ متر عمامه رو پیچ به پیچ ببنده،

فعلا به این وبلاگ قناعت کنید تا ببینم چه گلی به سرمون میزنیم(اگه مهدیه اینجا رو نمیخوند مینوشتم چه خاکی به سرمون بریزیم)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۸
أنارستان

نظرات  (۳)

باشه من نامحرمم :/

پاسخ:
نه عزیز دلم. شما روح عرفانی و نیکوسرشت حاضر در این صفحه ایی که آدم شرم میکنه در کنارت حرف نامربوط بزنه ( حالا نه که نزدم ..😂)

روح عرفان؟!

نیکوسرشت حاضر در صفحه؟!

 

پروردگارا

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

بدتر شد که دختر خوب

 

من برم در افق محو بشم 

خداروشکر ستاریت خدا خیلی زیاد شامل حالم شده

پاسخ:
تا شما باشی نگی من نامحرمم😆😆😆

من صحنه رو ترک می‌کنم ...

🚶🚶🚶🚶🏃🏃🏃

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">