أنارستان

أنارستان
بایگانی

نفس نفس من..

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۱ ب.ظ

پر میزنم به هوای حرم



         دوباره دلم پر میزند به هوای حرم

منم که میان گدایان تو از همه...بی سر و پا ترم






با همه ی بدی هایم دلم بدجوری هوای کربلا کرده. وقتی خود را با آنانی که تاکنون به زیارتت آمده اند قیاس میکنم هجمه ی حقارت استخوان هایم را به درد می آورد. یا کسانی که تووی مسیر مینشینند و التماس میکنند زوار یک لیوان آب از دستشان بگیرند...به ذره ذره ی خاک آن مسیر غبطه میخورم..غبطه واژه ی مناسبی نیست..این درد که گلویم را میدرد من نمیشناسم، تو میشناسی...تو!

میشود امسال و هر سال و تا ابد و ... مرا هم به شمار آوری؟...

خاک پای زائرانت سرمه ی چشمانم..مرا هم ببر...مرا هم بخر


حسیـــــــن! مسافر جا مانده را با خودت ببر..




دل را روانه کن


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۲
أنارستان

نظرات  (۵)

انشـالا قسـمتِ شمـآ...
پاسخ:
ان شاء الله برای همه..با مولا
بسیار زیبا عالی بسیاااار 
باریکلا 
مستندش چی هستش؟ ؟ 
پاسخ:
ببینید :-)
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۴ عــ ـاکـ ـف ...
من و این همه غم؛
ارباب ارباب!
ببرم به حرم....!
:(
.
امشب
التمآس
دعآ رفیق....
پاسخ:
نفس نفس من،
شعر غم تو
ایشاالله(ان شاء الله) بمیرم توو حرم تو...

محتاج به دعام ..خیلی..خیلی
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۵ محمد مهدی یوسفی
چه مبارک سحری هست و چه فرخنده شبی
آن شب قدر که مهمان علی (ع) باشی و بس
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۳:۰۷ رافضیــة ...
آن یتیمان که ز خرمای علی ع سیر شدند

کربلا گوشه ی گودال همه شیر شدند....


یا اول مظلوم عالم علی علیه السلام...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">