أنارستان

أنارستان
بایگانی

جهادی نامه

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ب.ظ

غروب جهادی

غروب جهادی



عصرها که از روستا برمیگشتیم پشت پنجره تا آن دورها را نفس نفس تماشا میکردم. نوربازی و آسمان گردی.. انگار در زمان و یا فارغ از آن جلو میرفتم. تا آن دورها..
به شدت همه چیز احساس میشد. یک خلوص و نابی خاصی در لحظه بود که قادر به بیانش نیستم...
انقدر زل میزدم که چشمانم پر از اشک میشد..
غروب ها که از روستا برمیگشتیم لب پنجره یا روی آن دیوار پایینی مینشستم در سکوت عصر، خدا بود...خدا بود.


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۷
أنارستان

نظرات  (۶)

منتظر به روز شدنتان بودم جانا...
ما را می بینی حالت بد نشود خدای ناکرده؟
ما هیچوقت سعادت جهاد رفتن نداشتیم لابد مربوط به مرضمان شود جان...
خوشا به سعادت شما :)
پاسخ:
وا؟ نه! چرا بد...
یه قاعده ای هست که میگه مهمون حبیب خداست.
شما هم قدمتون روو چشم ماست. حساب بحث کردن از حساب مهر و محبت جداست.

ما رو که برده بودن اونجا اصلاح کنن، سعادت و اینا واسه از ما بهترونه...
شما که طالبی، ان شاءالله به زودی نصیب بشه :-)

جهادی.........چه ایامی داشتیم...اسلام آباد،گزستان،مورز،بازفت...پشت کوه وپیشکوه موگویی...نمیدونم با این اوضاع پایان نامه امسال قسمتم میشه برم یا تابستون امسالو قراره با بچه های لشکر14 سرکنم؟؟

راستی جهادی نوشت های سال قبلتون رو داشتم تو وب قدیمی میخوندم که این بلا سر وبلاگ اومد...

پاسخ:
امیدوارم به دلتان نشسته باشد.
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۹:۴۳ محمد مهدی یوسفی
سلام
حس خیلی خوبی است
خوش به حالتان

+ من آقازاده ام !
شما چطور ؟ +
پاسخ:
سلام علیکم
جهادی نوشت های سال قبلتون عالی بودن،کلی باهاتون هم ذات پنداری کردم..من همیشه میگم جهادی جاییست درجهان شبیه هیچ حای دیگه وآدم اگه همه جای دنیا روهم دیده باشه وجهادی نرفته باشه ازبیشتردیدنی های دنیا محرومه...مایه استاد مزخرفی داریم که من فقط به یک دلیل بهش ارادت دارم،اونم این که دردوران اوج عقب ماندگی و وضعیت بشاگرد با وجود خطرات زیاد شجاعانه دراون منطقه فعالیت کرده..
اشتباها پاسخ را در وب خودم گذاشتم جانا...
چرا جانم نیاز به پاسخ داشت هنوزم رو حرفت هستی یا قشر درمانی میزنن زیر حرفاشون جانا؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">