أنارستان

أنارستان
بایگانی

من و چادرم!

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۹ ب.ظ



سطری از چادر



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶
أنارستان

نظرات  (۸)

چقد قشنگه :)
آخــــــــــــــــی ناسی ناسی :)
خیلی قشنگ بود باریکلا
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۵:۱۱ عــ ـاکـ ـف ...
آخی
چه نقاشی خوشگلی!
:)
من که نقاشیم افتضاحه!
:/
پاسخ:
:-)
ممنونم از حضورت :))) 
از دیدن نظرت به قول خودت بسا خندیدیم ;)
 بازم بیا اونورا قول میدیم ترشک لواشک نکنیم ... :)
پاسخ:
ان شاءالله..

چادر زن تاج سلطانی بود

حافظش از شر شیطانی بود

چادر زن بر هوس غالب شود

عزت زن را زحق طالب شود

چادر زن کیمیای غیرت است

چون نشان غیرت ملیت است

بر تن زن هست مانند سپر

حافظ زن هست هنگام خطر
گلا مال حیاط تیمارستانه؟
پاسخ:
نه حیاط تیمارستان که از این گلای عزیز نداره!! اینا گل بابونه ست از مزارع اطراف شهرمون چیدم :-)
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۶ فریده خآنوم!
ان شا ء ا... که یک پزشک متعهد بشی! :)...پزشک ِ متعهد ِ چادری! برات آرزوی موفقیت میکنم! ^_^
پاسخ:
تشکر از لطف شما. البته بنده تراپیست کاردرمانی هستم.

سلام انارستان عزیز..قربون حکمت خدا برم من کلا ازهنر بی بهرم،فقط یه هنردارم که اونم  غالبا مایه دردسره...ولی جدای ازشوخی چقدر خوبه که آدم بتونه اعتقادشو با هنر ترویج کنه ومتأسفانه به هنر دربین مدهبی ها کمتر بها داده میشه..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">