أنارستان

أنارستان
بایگانی

مرگ خواهی

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۵ ق.ظ


این طلب مرگ با آن طلب مرگ فرق دارد. آن نشانی از پوچی و بیهودگی دارد و میل به پایان دردی ممتد. "این" میل به نابودی "من" است. خالی شدن و مردن من در من برای پر شدن من از او. و حتی بیشتر، برای او شدن من..رفتن من... این میل به مرگ، کششی برای نابودی جلوه گری خویش است

پسندیدم...فهمیدم.. شکرت! شکر   با تمام ناشکری که در قلم و کلامم است.



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶
أنارستان

نظرات  (۳)

سلام دوباره انارستان عزیز...امان ازاین بلاگفای ناداااان ،انشاءالله ازصحنه روزگارونت محو شود...حتی نمیتونم دیگه نظر بزارم اونجا...حیف نمیدونستم وب جدید افتتاح کردین..
پاسخ:
سلام!
صفورای عزیز. خدا به راه راست هدایتش کنه :-)
نمیتونستم اطلاع بدم. به محض اینکه تونستم آدرسو نوشتم.
باید از همون اول به حرف رهرو گوش میدادم و می اومدم... خوشحالم که اینجا بهم سر زدی.

سلااااام
سر منزل نو مبارک
اما من انار قرمز میخوام نه انار آبی یخ زده!
پاسخ:
سلااااااااام!
تا یار که را خواهد و میلش به چه باشد..
 :-))
اجالتا" مارو با تمام نقایصمون به رفاقت بپذیرید..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">