أنارستان

أنارستان
بایگانی

ما ولگردهای فرهنگی،دینی،علمی و ...3

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۸ ب.ظ



چه کسی برنامه ی مرا برداشته است؟


به دنبال یافتن خودم هستم. نه خود معنوی و عرفانی و توصیفات مبهم و مبهوت کننده از "من". فعلا" فاز اول است. به دنبال یافتن یک "من" فیزیکال و دنیایی هستم. خودشناسی مادی!

اینکه عادت من چیست؟

ظرفیت و توان من چگونه است و ...

فعلا" دست خودم را باز گذاشته ام و مدل های گوناگون را میچشم. مثلا" همین امروز صبح میخواستم بین الطلوعین را بیدار بمانم. دیدم نمیشود. به خودم اجازه استراحت دادم. شاید واقعا" ظرفیت من با توجه به ضعف های عجیب و غریب همین باشد!

حدود 12! بیدار و آماده و پای لپ تاپ!

تخت را برخلاف عادت کاملا" و با دقت مرتب کردم(قبلا" بی دقت بود)

وبلاگ را گشوده به تنها کامنت جواب دادم.

3 خبرگزاری را رصد کردم و با توجه به خبر دیدار رهبری با دولت بیانات ایشان را مطالعه کردم. تمام اینها فقط 20 دقیقه.

خواستم دوباره پی گشت زنی های اینترنتی بروم، ..با تلاشی در خور توجه(!) لپ تاپ را بستم.

12:20 تا 12:56 ، پنج برگ از جزوه ی 15 برگی را خواندم.

همه ی موارد را آنالیز نسبی کرده و آمدم اینجا نوشتم که برایم یک روال شود.


من برنامه های گوناگونی را امتحان کرده ام. برنامه های درسی فشرده برای دوره های المپیاد علمی. برنامه ی مطالعاتی خود تجویز برای قبولی در تیزهوشان. برنامه های قلم چی و سنجش برای کنکور. دوره ها و چله های متفاوت ذکر و قرآن و قس علی هذا...

اما هیچکدام دوامی نداشته. شاید شبیه خیلی از طرح های کلان کشور، سندهای چشم انداز دوره ای و ...

ما نیاز به یک برنامه ی متناسب با "خود" برای تمام عمر داریم.




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۳
أنارستان

نظرات  (۲)

تنها مسیر رو گوش دادی؟
پاسخ:
:-)
سوالم جدی بودا!
گوش دادی یا نه؟
بحث دارم در این رابطه

پاسخ:
یا حضرت!
بله، 14جلسه ای گوش دادم فکر کنم..
(لبخند به معنای پاسخ مثبت بود!)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">