أنارستان

أنارستان
بایگانی

مادره دیگه!

يكشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۲، ۰۷:۲۶ ب.ظ

از مامان بچه میپرسم چه کاریش کردین که الان سوء رفتار لجبازی داره و در مقابل هر کاری واکنش منفی نشون میده؟

میگه کار خاصی نکردیم فقط یکبار زمانی که سه سالش بود خودشو کثیف کرده بود و به شدت کتکش زدم...

- چرا کتکش زدید؟!

+ دیگه مادره، عصبانی میشه..

- خب الانم تاوان اون رفتار با بچه ت رو تا بزرگسالی مجبوری تحمل کنی و با وسواس و لجبازیش کنار بیای..

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۲ ۰۲/۰۴/۰۴
أنارستان

نظرات  (۷)

۰۴ تیر ۰۲ ، ۱۹:۲۹ نسیم صداقت

👌👌👌 دقیقا 

یادمه هر وقت لازم بود پسرمو تنبیه کنم خودمو تنبیه میکردم پسرم میگفت مامان ناراحت نباش نزن پشت دستت من قول میدم دیگه تکرار نکنم الان ۲۲ سالشه و یکبار هم یاد ندارم تنبیهش کرده باشم 

 

پاسخ:
این روش رو چه کسی تایید کرده که شما خودتون رو تنبیه کنید؟

طفلکی بچه های مظلوم بی دفاع :( برای من هیچ صحنه ای توی دنیا تلخ تر از کتک خوردن بچه ها و ظلم به بچه ها نیست ... 

پاسخ:
متاسفانه از اونجایی که به صورت یک امر و مسئله عادی و بدیهی در نظر گرفته میشه افراد خیلی توجهی ندارن که دارن چیکار میکنن. بعضا پدر مادر فکر میکنن حق مسلمشون هست
۰۴ تیر ۰۲ ، ۲۰:۴۸ یاسمن گلی :)

امان از رفتار غلط ما ... میگم ما ... چون همین ما هستیم که پدر و مادر های آینده میشم ...

پاسخ:
بله دقیقا همینطوره که میفرمایید. من کم تحمل و بدون مهارت امروز همون پدر و مادر ناشایست فردام..
حالا هر چقدرم در رویا تصور کنم که خیلی خوبم و هرگز بچه م رو آزار نمیدم

وای یادم اومد خودم سر چه چیزای چرتی کتک میخوردم :) 

پاسخ:
عزیزم❤️
امیدوارم جاشون کهنه نشده باشه 🌹
۰۴ تیر ۰۲ ، ۲۱:۵۴ نسیم صداقت

والا تایید نکردن، من سعی کردم به پسرم بفهمونم کارش اشتباه بوده و در این بین حرصم میگرفت میزدم پشت دست خودم

پاسخ:
چه بسا این نوع زدن ها بیشتر به  بچه آسیب بزنه چون اثر روانی داره...
ان شاءالله که تن هر دوتون سالم باشه و عاقبت بخیر بشید
۰۴ تیر ۰۲ ، ۲۲:۰۰ شاگرد بنّا

روشِ ایشون رو ذره‌ای تأیید نمی‌کنم، 

صرفا اومدم بنویسم تنبیه لازمۀ تربیته

به هیچ منبعِ روان‌شناسی هم ارجاع ندارم چون قبول ندارم. 

مرجعم برای تربیت دین و مذهب هست که کفایتِ دنیا و آخرتِ بچه و پدر و مادره. 

پاسخ:
معلومه که تنبیه لازمه تربیت هست، برای ارجاع به منبع روانشناسی هم کتاب مسئولیت و سازندگی آقای صفایی حائری مناسبه.
اما نه تنبیه بدنی اونم برای یک عمل طبیعی کودک که صرفا از نظر بزرگتر ناخوشاینده

کتک زدن یه فردی یا هر موجودی که از تو ضعیفتر باشه کار بسیار زشت و وقیحانه ای هست. طرف بچه ش بزرگ شده و اگه با دست بزندش دستش درد میگیره اونوقت میاد با کمربند بچه رو‌میزنه.آخه به اینا میشه گفت انسان!

واقعا حالم بهم میخوره از اینکه بدونم منم هم نوع اینهام😖😖😖😖😖

پاسخ:
حالا این بنده خدا یکبار زده بود و چند سال داشت تاوان همون یکبار رو میداد
دیگه اون هایی که عادتشون شده رو نمیشه تصور کرد که چه نتیجه ایی میذاره..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">