أنارستان

أنارستان
بایگانی

ما در یک سیاره زندگی نمیکنیم

سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۰۵:۱۰ ب.ظ

امروز تذکر حجاب دریافت کردم..

از کی؟ پدر یکی از همکاران.

موقع ورود به استیشن با تعجب نگام کرد، بعد جلوتر اومد و از فاصله ۲۰ سانتیمتری از پشت عینک به چهره م خیره شد.

اولش فکر کردم با کیس روان طرفم بعد فهمیدم ظاهرا اینطور نیست. 

با تعجب و با لحن نگران پرسید دخترم بخاطر اومدن به کلینیک اینطور لباس میپوشی؟

- نه چطور مگه و با تعجب به باقی همکارها نگاه کردم.

بعد شروع کرد به نصیحت..

دخترم غرب به این علت پیشرفت کرده که از ذهنشون استفاده کردن.

- اوهوم

دخترم قدیما میگفتن دنیا توی هفت روز خلق شده الان ثابت شده انسان یک و نیم میلیارد سال پیش روی این کره بوده

-اوهوم

دخترم من خوبی تورو میخوام بدون که اصل قلب آدمه و ظاهر خیلی مهم نیست...

- بله حاج آقا، فقط اینکه از کوزه همان تراود که در اوست

نه ببین دخترم مثلا اون یکی دخترم (اشاره به همکار با موی مش کرده) ظاهر خیلی نرمالی داره من بهش میگم خوشگل خانم، خیلی عادیه ظاهرش!!(همکار خنده شرمگینانه ایی به سمت من کرد)

- بله واضحه 

خلاصه اینکه خوبی شما رو میخوام. این کارت دخترمه

روان درمانگر، عضو سازمان روانشناسی ایران، عضو انجمن روان درمانی، عضو آکادمی بین المللی روانشناسی...

- چه جالب!!!!

خلاصه داشته باشید به کارتون میاد.

کارت رو روی میز گذاشتم، تاکید کرد که لطفا بردارید(توی کیف بگذارید مبادا کارت حرام شود)..

.........................................................

پ.ن: در سیاره محل زندگی من غریب سیزده ساله که به خاطر حجاب تذکر دریافت میکنم. در سیارات محل زندگی دیگران، غیر محجبه ها به خاطر آمپاس روحی لاک قرمز رو به لاک مشکی تغییر رنگ میدن

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۰۱/۰۹/۱۵
أنارستان

نظرات  (۷)

سلام

چه خوشحالم که حداقل اینجا می‌نویسی 

میشه توی کانالم منتشر کنم؟

پاسخ:
سلام عزیزم.
بله میتونی منتشر کنی
۱۵ آذر ۰۱ ، ۲۱:۴۱ زری シ‌‌‌

متوجه نشدم 

چون حجاب دلرین بهتون گیر میدن ؟

اونجا واقعا یه سیاره دیگع اس XD

پاسخ:
بله
از فامیل گرفته تا دوست و آشنا. من خیلی با این مسئله مواجه ام
اوایل که وارد تهران شده بودم خیلی برام عجیب بود که در بعضی مصاحبه ها و .. حجاب ملاک بود.

۱۵ آذر ۰۱ ، ۲۱:۴۲ حاج‌خانوم ⠀

سلام بزرگوار

چه سیاره غریبی بزرگوار... امیدوارم محکم واستوار باشید و بمانید... سخت است زندگی در اینگونه سیارات که تجربه کوتاهی دارم

پاسخ:
سلام علیکم.
ان شاءالله که دین خدا پابرجا بمونه. ما که آفتاب لب بومیم
باشیم یا نباشیم خیلی مهم نیست :-))

معذرت میخوام

او لحظه به این مرتیکه با صدای بلند گفتی 

که خیلی بی ناموسو  کثیفی

یا نه

چون جوابش همین بود

پاسخ:
برای بعضی بد بودن عادی تر از خوب بودنه برای همین درک درستی از واژه ناموس ندارن.
۱۵ آذر ۰۱ ، ۲۳:۴۳ پلڪــــ شیشـہ اے

وای چه رو مخ بوده جداً.

دمتون گرم. بازم میگم آرامش تون رو دوست دارم.

پاسخ:
خب باز این مورد خوب بود
به پای آقایونی که میان اصرار میکنن که دست بده نمیرسیدن :-))
۱۶ آذر ۰۱ ، ۰۵:۳۴ حاج‌خانوم ⠀

جای شما بودم، در برابر این همه اصرار اینقدر آروم برخورد نمی‌کردم. یه چیزی می‌گفتم حال طرف بیاد سر جاش...

 

کما اینکه تو اون تجربه کوتاهی که داشتم، یک بار بعد از کلی شوخی و خنده، وقتی دوستان هیچ جوره کوتاه نیومدن، یه چیزی گفتم، پشم همه ریخت..‌.

پاسخ:
میگم که ما در یک سیاره زندگی نمیکنیم 😁
فضاها متفاوته
۱۶ آذر ۰۱ ، ۰۵:۴۷ پلڪــــ شیشـہ اے

یا حسین ابن علی علیه السلام :|

 

قشنگ آبدیده شدید

پاسخ:
الان میتونم ادعای رویین تنی بکنم حتی 😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">