أنارستان

أنارستان
بایگانی

مانیفست

جمعه, ۲۷ آبان ۱۴۰۱، ۰۱:۵۳ ب.ظ

من یک جناح سیاسی ام،

اگر در راس قدرت باشم بیشتر نفع اقتصادی رو از منابع داخلی و خارجی میبرم ولو با حراج سرمایه های مملکت و خرید و فروش پرضرر برای ملت اما به نفع جیب خودم و حزبم.

اگر در راس قدرت نباشم اونقدر آشوب درست میکنم که مملکت توسط حامیان بین المللی من تحریم بشه و تحت فشار مجبور بشید منو دوباره به راس قدرت برگردونید..

.

.

حدس بزنید، من کی ام؟😊

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۱/۰۸/۲۷
أنارستان

نظرات  (۱)

دیگه توی این مملکت جناح سیاسی نداریم

پاسخ:
چه خیالی..چه خیالی
میدانم پرده ام بی جان است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">