أنارستان

أنارستان
بایگانی

حساسیت انطباقی در محیط دانشگاه

شنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۱، ۰۳:۳۶ ب.ظ

امروز که ته تغاری رو بردم دانشگاه، پنجاه درصد با این هدف رفتم که خودم هم از قرارگیری در فضای دانشگاه حس خوبی بگیرم و انگیزه ایی باشه برای ارشد و ادامه تحصیل...

الان برگشتم خونه و همون ۲۳ درصد علاقه رفتن به دانشگاه هم از وجودم رخت بربسته..

تنها اثری که فضا بر من گذاشت یک عالم حس خواب آلودگی و تبلور حساسیت انطباقی بود...

 

حالا حساسیت انطباقی چیه؟ یه اصطلاح من درآوردی که زمانی بروز میکنه که میبینم اجزای یک محیط ناهماهنگن

مثلا ترکیب آیتم های معماری یک ساختمون یا ترکیب لباس های افراد...

 

تصور کنید کسی کفش پاشنه بلند نوک باریک رو با جین بگ و مانتو اداری بپوشه...درون شما از دیدن این ترکیب چه حسی شروع به غلیان میکنه؟!

آفرین این حس همون حساسیت انطباقی هست..

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۱۶
أنارستان

نظرات  (۳)

منم به همین هدف یه بار خواهرم رو رسوندم،ولی دقیقا همین شد،کلا پشیمون شدم از ادامه درس با توجه به اینکه میدونستم توی شغل من اثری نداره و صرفا سر اینه بگم تحصیلات عالیه دارم😐

پاسخ:
شما با دیدن چه چیزی پشیمون شدید؟ ناهماهنگی لباس ها؟

دانشجو های نا امید:)

پاسخ:
بیشتر بی انگیزه..
حالا شما برید امید تزریق کنید به بچه ها،🙂

نه دیگه،از من گذشت 

دیگه دیر شد و دلیلی هم نیست بخوام مدرک رو بگیرم،مگه بزارمش سر سفره عقد😁

 

پاسخ:
اونم کم دلیلی نیست ..
گرچه علم همیشه خوبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">