أنارستان

أنارستان
بایگانی

مراقب بخش هفته پیش گفت فلانی (یکی از بچه های طبقه پایین) دچار مشکل مدفوع خواریه و نمیدونیم چیکارش کنیم. هر چقدر داروهاش رو تغییر میدن باز همون روند رو ادامه میده...

 

همونطور با دهن باز زیر ماسک، راه رفتن خرامان مراقب رو به نظاره نشستم و تمام دفعاتی که با فلانی بازی کردم و به گوشی و لباس و خودکار و کیف و بقیه متعلقاتم دست زد از جلو چشمام رد شد.

 

متاسفانه من از اون دست بانوانی نیستم که بعد از شنیدن چنین ماجرایی کل وجود خود، خانواده و هفت جد و ابادشون ( اباء) رو آب میکشن. من کلا مسئله رو ایگنور میکنم... نه خانی اومده نه خانی رفته

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۰۸
أنارستان

نظرات  (۳)

جیزززززز

پاسخ:
آمبریجیتیز بگیرم از دستم راحت بشی؟😁😁

درستشم همینه!

شرعیش هم

 

اما من بودم نمی تونستم!

پاسخ:
اره خب، درست و شرعیشم همینه

ولی خب میدونی هر وقت یادش میفتم تا ته دلم بالا میاد...


فقط می تونم دعا کنم خدا صبرت بده با شغل سخت و پرثوابی که داری

پاسخ:
صبر که داده الحمدلله

دارم مراحل تبدیل شدن به استندآپ کمدین رو طی میکنم 😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">