أنارستان

أنارستان
بایگانی

شگفتانه ها

پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰ ق.ظ

همچنان که ما به عمل چندتا نماینده معترضیم و ساز و کار عملکردشون رو نقد میکنیم و این مدل نقد کردن رو راهی برای ارتقا میدونیم، عزیزانی فاز مشکلات نظام و رهبری و اساس و بنیاد از دست رفته برداشتن...

با ادعاهایی همچون ما خط اول بودیم یه روزی، ما از کف جامعه خبرداریم و دیگه امیدی نیست...

همین عبارات خودش گویای اینه که افراد فضای سیاست رو با محیط حسی توصیف شده توسط برخی خطبای جاهل اشتباه گرفتن...

صف اول بودیم دیگه چه صیغه اییه؟ تفکر اشرافی تا این حد که افراد ادله اثبات نظرشون رو صف اول بودن بدونن؟

 

عجبا و شگفتا در این همه عدم تخصص

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۰۵
أنارستان

نظرات  (۱)

۰۷ اسفند ۰۰ ، ۱۵:۰۵ امیرمهدی حسینی

من از سیاست و دین و این حرفا و کلمات قلمبه سلمبه سر در نمیارم فقط می دونم این نظام به تنها چیزی که می تونه بنازه، امنیتشه. ولاغیر

.

حتی من از یکی از دوستان معتبر خودم که شخصی ولایی است شنیدم میگفت:

یکبار از آقای خامنه‌ای پرسیدن این نظام چند درصد اسلامیه. گفتن ۱۰ درصد( شایدم ۱۳ درصد. ولی درصدش خیلی کم بود)

پاسخ:
من درصد و ... نمیدونم اما اعتقاد دارم مملکت رو حکومت و مردم میسازن بد یا خوب، هر چی هستیم خودمونیم.

در مورد نظرات رهبرم فقط به نظرات آشکار ایشون میتونم اعتبار کنم اصولا نظر کسایی که بیان میکنن آقا فلان حرف رو زده قبول ندارم. این به این معنا نیست که اون بنده خدا حقیقت رو نگفته، من نمیتونم استناد کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">