أنارستان

أنارستان
بایگانی

از سال ۷۹ همینجا زندگی میکنیم، همین خونه...همین محله...

عین این بیست سال نشده که دسته عزاداری از کوچه مون رد بشه

امشب دلم گرفت...

تنهایی جایی نمیتونم برم...

گفتم ما دلمون تنگ نمیشه، شما هم دلت تنگ نمیشه؟!

 

به دقیقه نکشید صدای طبل و سنج توی بن بست پیچید..

خیال کردم صدا از سر گذر میاد، باورم نشد، پابرهنه دویدم سر پشت بوم...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۲۶
أنارستان

نظرات  (۲)

گوارای وجودت

پاسخ:
دلم تنگه...زیاد...خیلی خیلی زیاد...تو میدونی چی میگم

من هم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">