أنارستان

أنارستان
بایگانی

کیبورد

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۲۷ ق.ظ


دوست دارم پیانو یاد بگیرم و بنوازم، دوست دارم اسب سواری کنم..

دوست دارم همان ویلون قهوه ای سوخته را بخرم و بین گردن و چانه ام نگه دارم و تا قیام قیامت آرشه را بلغزانم..

دوست دارم حوزه بروم و بعد از ظهر ها کنار یک حوض پر از آب، زیر سایه درخت توت درس بخوانم...

دوست دارم کتاب هایم را تمام کنم و کلی کتاب جدید بخرم...

دوست دارم چند کبوتر در زیر پله پرورش بدهم و صبح ها با استرس جوجه هایشان که سردشان بوده شب قبل یا نه بیدار شوم..

دوست دارم گل ناز و عروس و پیچک بکارم، توی گلدان روی پله بگذارم و مانند قدیم ها بنشینم ساعت ها با آنها حرف بزنم .


دلم قناری میخواهد و سهره..

دلم... . ... ..

کیبورد!

پیانوی من باش تا بنوازم به ضرب آهنگ لغات که این سراب سرد روزی تمام خواهد شد!..

.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۶
أنارستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">