أنارستان

أنارستان
بایگانی

کاش حتی سایه ام را...

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۱ ق.ظ


چرا اینقدر راحته برای بعضی خانمهای مذهبی که عکس خودشون رو در صفحات اجتماعی منتشر بکنن؟! حالا عکس با حجاب هم باشه..از پشت سر هم باشه..چرا؟!

این میل به دیده شدنه یا میل به کار فرهنگی؟!


*


 یک چیز خوبی از حضرت مادر آموخته بود. از پنجره هم که بیرون را نگاه میکرد حجاب داشت. حتی اگر شیشه رفلکس بود.

میگفت: من که آن بیرونی ها را میبینم!





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۷
أنارستان

نظرات  (۲)

۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۱۷ یک دختر شیعه
سلام من خودم دوست ندارم بزارم وتاحالا نزاشتم
ولی ی سوال عیبی داره؟
:(اخه برام سواله میشه عیباشو بگین
چون واقعا نمیدونم
:((
ممنون میشم
:)
پاسخ:
سلام علیکم.
از لحاظ شرعی علما حرامش نکردن عزیزم.
من نظر شخصیم رو گفتم.
برای اطلاعات بیشتر میتونید به این لینک مراجعه کنید:
http://snn.ir/detail/News/434862/80
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۴۲ بهارنارنج :)
سلام

این چیزی که از حضرت مادر یاد گرفته بود
خیلی جالب بودو خیلی جای تامل داره..
و خیلی جای کار داره
زن در فضای مجازی..
پاسخ:
علیک سلام و رحمة الله
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">