أنارستان

أنارستان
بایگانی

دلم تنگ شده

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ب.ظ



برای پنجشنبه های با شهدا. بدون من حتما" بهشان سخت میگذرد :-)) برای همین یحتمل دعا می کنند که زود برگردم، و هیچوقت از پیششان نروم. مگرنه؟!




یک گوشه از بهشت



اینروزها اگر گذارتان می افتد به درخت هلوی داداش ما یکخورده آب بدهید که خشک نشود. هر سال مهر که برمیگردم کلی زرد و بیحال شده، لطفا" مواظبش باشید.


درخت هلوی بهشتی



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۱
أنارستان

نظرات  (۵)

۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۱ عــ ـاکـ ـف ...
این جا بهشت زهراست؟
پاسخ:
بله بهشت زهرا سلام الله علیها
وب خوبی دارید
با تبادل لینک موافقین...؟
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۱ عــ ـاکـ ـف ...
آدرسشو بده من اگر امروز رفتم آب بدم!
:)
پاسخ:
آدرس روی مزاره حاج خانوم!!!
قطعه 44
ردیف 40
شماره 11
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۱ پلڪــــ شیشـہ اے
^_^

سلام..خدای درخت هلو بزرگ است رفیق...درجوارمضجع شریف ونورانی آقا علی بن موسی الرضا(ع) نائب الزیاره ات بودم

پاسخ:
سلام علیکم و رحمة الله
البته که خدا بزرگ است؛ ولی این دلیل عدم سفارش بنذه نمیشود که :-)
واقععععععععننننننننننننننننننن؟؟؟!
خدا خیربدهد شمارا!!!!!!!!!!!!
زیارت قبول...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">