أنارستان

أنارستان
بایگانی

هعععی خانوووم!

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۶ ب.ظ


از کودک درون یک عدد آدم:

بانوی محترم و با حیایی که گرمای زیاد شما را واداشته جلوی لباست را باز بگذاری ... یقینا" با این اتفاق کوچک نمیشود دمای هوا را حتی 2 درجه جابه جا کرد. حتی اگر از گزینه ی "هیچکدام" در پوشش نواحی مختلف استفاده کنی هم تغییر خاصی ایجاد نمیشود...فوق فوقش یک درجه خنک تر...

پس لطفا" در جواب توصیه ی من، از جمله ی : "خب چیکار کنم گرمه!" استفاده نفرما!...چون من دائم دارم به آن پوشش چسبان وحشتناک گرم مینگرم و فکر میکنم که اگر قاعدتا" راست بگویی و اینننننننهمه گرمت باشد، به جای این "وکیوم 2 پاچه" باید شلوار کردی پایت میکردی!!!




وکیوم 2 پاچه، نام دیگر ساپورت میباشد.



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۳
أنارستان

نظرات  (۲)

وکیوم دو پاچه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

پاسخ:
تا کجا رو دارید میخونید؟!؟؟.😅🤦‍♀️
نخون آقا نامه اعمالم اومد جلوی چشمم

لذتی که توی خوندن پستای قذیمی هست توی هیچی نیست😁😁

پاسخ:
مرسی ...😒🤦‍♀️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">