أنارستان

أنارستان
بایگانی

کرونا یا بینایی مسئله اینست

چهارشنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۴۳ ق.ظ

بعد از اولین باری که کرونا گرفتم توان و عملکرد چشمام خیلی افت کرد، دائم خشک میشد و اذیت میکرد.

فکر کردم چشمام ضعیف شده و نوبت گرفتم برم چشم پزشکی.

دقیقا توی همون هفته ایی که نوبت داشتم دوباره کرونا گرفتم و جالب اینه که در یک هفته ایی که درگیر بودم چشمام عالی بود

الان که کرونا خوب شده دوباره خشکی چشم برگشته ....

 

حالا مشکل کجاست، مشکل اینجاست که به هر کی میگم برام ارجاع به روانپزشک مینویسه، خب تقصیر من چیه :-/

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۰۵
أنارستان

نظرات  (۱)

من هم وقتی سرما می خورم به دلیل کثرت خوردن مواد آبکی

مزاجم نرمال میشه

خشکی بینی ام خوب میشه

 

شاید چشم هم مثل اعضای دیگه بدن

خشکی یا رطوبت مزاجی داشته باشه

یا راه حل هایی که بشه رطوبتش رو افزایش داد

با تغذیه مثلا

پاسخ:
دقیقا همینی هست که گفتی، دنبال راه حلی ام که رطوبتش رو تعدیل کنه، احساس میکنم بخاطر اخلاط و عفونتی که توی مجاری هست و بعد از مریضی حالت غلیظ پیدا میکنه اینطور شده. در دست بررسیست🥰😘😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">