أنارستان

أنارستان
بایگانی

اسپید

سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۲۳ ب.ظ


سه فصل گیم آو ترونز تمام!!!

کلاس های دکتر رو هم با همین سرعت برم، از جو خارج میشم.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۹
أنارستان

نظرات  (۳)

۰۱ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۳۳ خورشید ‌‌‌‌
سلام
سال جدید رو تبریک عرض میکنم :)
به نظرتون وقت بذاریم ببینیم این سریال رو؟
راستش چند سال پیش که سریال Lost خیلی رو بورس بود ما کلی وقت گذاشتیم و در عرض چند هفته تمام قسمت هاش رو دیدیم ولی آخرش نفهمیدیم منظور سازندگانش دقیقا چی بود؟ :)
به شخصه دیدن یک فیلم که نهایت دو ساعته رو ترجیح میدم به این سریالهای طولانی.
سریال "Big Little Lies" هم در یکی از روزنامه های داخلی توضیحاتش رو دیدم که راجع به قضاوت هست و امیدوارم قسمت هاش زیاد نباشه بتونم ببینم :)
ببخشید زیاد حرف زدم. چند وقتی هست دنبال میکنم وبلاگ شما رو :)
پاسخ:
سلام علیکم. اوقاتتون خوش، سال پر خیر و برکتی داشته باشید ان شاءالله.

هدف خاصی دارید از دیدن سریال ها؟
۰۱ فروردين ۹۷ ، ۲۱:۲۶ خورشید ‌‌‌‌
هدفم صرفا پیگیری آثاریه که یکباره سر زبونها میوفتند. شاید بشه اسمش رو گذاشت کنجکاوی. در مورد گمشده که حتما اطلاع دارید که حتی صدا و سیما هم برنامه هایی برای تحلیلش میذاشت و سریال دوم هم که اسم بردم رو چون یه روزنامه ی معتبر و پرتیراژ نیم صفحه رو بهش احتصاص داده خواستم بدونم که چرا انقدر مهم شده براشون.
به نظر، شما هم برای تحلیل، سریال میبینید. هرچند سرگرم شدن هم خودش هدفه.
پاسخ:
نمیدونم پیشنهاد کنم ببینید یا نه. اما اگه بخوام از جنبه ی سرگرمی بگم من ده تا فیلم رو توی 3 ساعت میبینم . چون برام اونقدر جذابیت نداره که بشینم پاش و با حوصله تماشا کنم. سریع رد میکنم که ببینم آخرش چی میشه. داستان به لحاظ نقاط مبهم و اصل غافلگیری خوبه و کشش داره...اما پر از روده درازی های بی حاصل هم هست. یه چیزی مثل کارتون فوتبالیست ها که این هفته شوت میکرد و هفته ی بعد توپ به دروازه میرسید


۰۲ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۲۱ خورشید ‌‌‌‌
خیلی ممنون از توضیحاتتون
پس سراغ این فیلم نمیرم. تیزرهاش رو هم که دیده بودم سبک مورد علاقه ام نبود. من ترجیح میدم فیلمهایی که در زمان حال و با توجه به فرهنگ و امکانات و دغدغه های امروزیه ببینم تا نسبت به جهان اطراف (چه از بعد انسانی، چه از بعد شناخت جامعه ی غرب یا جامعه ی خودمون و...) شناخت بهتری پیدا کنم، و ببینم خوراک فرهنگی ای که گاهی چنان همه گیر میشه که هرجا بنشینیم حرفش هست چی میخواد بگه.
چه خوب که در زمان کم میتونید حجم زیادی فیلم ببینید. من متاسفانه وسواس دارم که حتما باید خیلی دقیق داستان رو دنبال کنم و تمام دیالوگ ها رو بفهمم، گاهی بیشتر از زمان معمول فیلم هم زمان میبره :)
سریال "دروغهای کوچک بزرگ" هم خوب بود. اگه به موضوعات خانواده و کودکان و ارتباطات انسانی علاقه داشته باشید میتونه براتون جالب باشه.
باز هم ممنونم و عذرخواهی بابت پرحرفیهام :)
پاسخ:
راستش خیلی حوصله ندارم و تند تند جلو میزنم....یه داستان باید خیلی جذاب باشه که با حوصله تماشاش کنم. داستان ها تقریبا" مشابه اند و یک بدنه دارند چه فیلم و چه کتاب . طرح نو یا غافلگیرانه خیلی کم پیدا میشه.

این چه حرفیه، از نظرات شما خیلی بهره بردم، بازم ما رو سرافراز کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">