أنارستان

أنارستان
بایگانی

کانورسیشن

چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۲۵ ب.ظ



من: میشه اینقدر ناله نکنی و رضا باشی به تقدیرت؟
خودم: آخه کییییی پنجشنبه ی پاره وقت بین التعطیلین رو میره سر کار!؟ کییییییییی؟
من: تو باید خودت رو با شرایط کار سخت و منظم وفق بدی، مگه شهدا چیکار میکردن؟
خودم: کار سخت و منظم که سودش میره توو جیب یه آدم ...!
من: تو داری به کلی بیمار کمک میکنی.
خودم: دارم به یه سیستم بیمار کمک میکنم، تو خودت که این اوضاع بروکراسی رو قبول نداشتی!
من: میخوای دست روو دست بذاری و هیچ کاری نکنی؟!
خودم: نه! اما از این وضع مزخرف هم خسته شدم..
من: به نظرم که تو زیادی راحت طلبی.
خودم: راحت طلب؟؟؟؟ تو هم اگه بودی سر ماه حقوق نمیگرفتی الان اعصابت مثل من بود! تازه من یکماهه اومدم، همکارای دیگه سه ماهه حقوق نگرفتن!
من:خب چرا نمیری به رئیست بگی؟
خودم: گفتم! حتی به مسئول استانی هم گفتن، اونا میگن که بودجه از دولت نرسیده.
من: عجب!!!
من: الان چیکار میخوای بکنی؟
خودم: چه میدونم، صلوات هدیه کنم به جناب میکائیل!
خودم: خیر سرم میخواستم برم سرکار تا حساب هام رو پاک کنم آماده بشم واسه ی...
من: فک کردی به این آسونیاست؟ تا جیگرت سیاه نشه نمیشه...تازه با این اخلاق گندت عمرا"

خودم:...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۵
أنارستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">