أنارستان

أنارستان
بایگانی

ات ورک....

يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۴:۵۷ ب.ظ

کار میکنییییییییم در سیستم اداری یکی از سازمان های عریض و طویل کشور تا دریابیم نقایص سلسله بروکراسی را...در هر منزل یک کیسه زباله کاغذ و مدارک پزشکی...
در هر منزل کوهی از گله و شکایت...

در هر منزل انبوهی از دردهای درمان نشده...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۵
أنارستان

نظرات  (۵)

۰۶ آذر ۹۶ ، ۰۹:۳۲ پسر انسان
و من به زودی از یکی از همین سازمان های عریض و طویل بی خاصیت بیت المال حروم کن با اینکه سمت معاونت بخشی رو یدک میکشیدم بیرون خواهم آمد برای اعتقاد و ارزش گذاری بر وقتم ...

+ ما مردم دردمند...
پاسخ:
چرا میخواید خارج بشید؟

۰۶ آذر ۹۶ ، ۱۰:۲۰ پسر انسان
هم میزان حقوق
هم وقت تلف کردن و بیهودگی در سازمان مذکور
پاسخ:
وقت تلف کردن و بیهودگی همه جا هست. کجا میخواید برید؟
۰۶ آذر ۹۶ ، ۱۰:۲۳ پسر انسان
بله 
اما نه همه جا
فعلا موقتا در یک شرکت خصوصی مشغول هستم 
تا ببینم خدا چی می خواد!!
پاسخ:

زیاد تفاوتی نداره.
برای اصلاح سیستم معیوب باید در اون سیستم بود و زیر و بمش رو شناخت..

ان شاءالله در کار جدید موفق باشید.
۰۶ آذر ۹۶ ، ۱۰:۲۸ پسر انسان
به شرطی که سازمان تغییر رو بپذیره
اصلا ساز و کاری برای تغییر وجود داشته باشه

اینجا نمیشه

ممنون
پاسخ:
کلیت امر رو عرض میکنم.

روند تغییر سازمان ها برای ده سال یا بیست سال نیست.

شاید روندش رو باید قرنی حساب کرد.
دو قرن بگذره تا سیستم کاغذ بازی و ... جمع بشه.

برای شروع این تغییر باید یک جایی یا یک امری رو مبداء قرار داد و جلو رفت.

با انفجار ناگهانی این امر ممکن نیست
۰۶ آذر ۹۶ ، ۱۰:۳۷ پسر انسان
تست کرده اند و کردم
نشده است
چون اساس ارزش ها و مبانی فکری همسو با این رخوت و سکون است
و البته اتلاف بیت المال و ...
البته این نسخه برای همه سازمان ها نیست
و من به علت شرایط فعلی باید این جا را ترک می کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">