أنارستان

أنارستان
بایگانی

از دسته چرا های درونی!

شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۰۴ ق.ظ

ما چرا مینویسیم؟!



برای تخلیه؟

برای خودنمایی؟

برای جلب توجه؟

...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۳
أنارستان

نظرات  (۸)

برای تخلیه ذهنی
پاسخ:
حالا واقعا" تخلیه میشه؟
شاید همش 
شاید هیچ کدوم 

اصلا شاید برای یک چیز دیگر !
پاسخ:
عجب!
برای چه چیز دیگر؟
من مدتی در بلاگفا برای تخلیه
اما
اگر اینجا بنویسیم که خیلی خیلی کم است 
جهت اشتراک عقاید و نکات مانده در ذهن که می شوند دغدغه
و البته الان در اینستاگرام عموما اینگونه است !

نوشتن موهبتی است
پاسخ:
چقدر هدف!

غبطه خوردم
مثلا ثبت صرفا یک سری چیز ها ! 
مهم نباشد کسی میخواند یا نه ( پس برای توجه نیست!) 
کسی را نداشته باشی (پس برای خود نمایی نیست!) 
میتوانی در دفتر بنویسی ( پس برای تخلیه هم نیست!)
اره بلاخره یه نوشته های هستند باید یه جای ثبت بشه شاید یه روز به درد یکی شاید هم به درد خودم خورد
فکر می کنم علاقه مخفی ما به شناخته شدن و مورد تحسین و تائید قرار گرفتن،  ما را به اینجا می کشاند. شاید مخاطب ما را به قیافه و نام نمی شناسد اما به آدرس وبلاگ ما را می شناسد و ما حس می کنیم این یعنی آشنا و یک دوست
پاسخ:
پاسخ درخور توجهی بود. ممنون از نظر شما
واسه تخلیه
واقعاً تخلیه میشه. خالیِ خالی میشم -_-
برا قضاوت، برای اینکه خودم و از دور ببینم و راحت تر بتونم قضاوت کنم.
پاسخ:
نکته جدیدی بود!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">