أنارستان

أنارستان
بایگانی

بخاطر امثال من

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۶ ب.ظ


یک دروغی باید این میان باشد. اینکه ما هر چه بیشتر تلاش میکنیم بیشتر در گناه فرو میرویم و امثال محسن سرشان روی

نیزه میرود...


این وسط یکی راه را اشتباه نشان ما داده یا اساسا" تمام این وقایع دروغی رنگ و لعاب دار است؟؟؟



خیلی ببخشید اما من به همه چیز دارم شک میکنم....به این فضاحت نفس و حقارت اراده....


شاید به جای اینکه در کتب شهدا بنویسند از ابتدای ولادت نور قرآن از چهره اش برمیخواست باید یک نکته اساسی دیگر را مینوشتند....

مثلا" مینوشتند فلانی علیرغم اینکه صبح تا شب سرش بند فلان عیاشخانه بود آخرش از رحمت خدا ناامید نشد و برگشت...خدا هم آغوش باز گشود......



برای مایی که نه نور قرآنی توی پیشانیمان بوده و نه اخلاق درست و حسابی داریم سبک بنویسید....دل ما هم شهادت میخواهد، ناامیدمان نکنید.....


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۲
أنارستان

نظرات  (۳)

سلام 
ارتباط درستی با این قسمت از پست تون برقرار نکردم 

مثلا" مینوشتند فلانی علیرغم اینکه صبح تا شب سرش بند فلان عیاشخانه بود آخرش از رحمت خدا ناامید نشد و برگشت...خدا هم آغوش باز گشود......


پاسخ:
سلام. چطور میتونم کمکتون کنم؟

۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۱۷ الهه اکبری
واقعا موافقم. همیشه وقتی می خوان آدم های خوب(حالا چه شهید و چه بزرگان دیگه) رو توصیف کنن، همه ش میگن از بچگی هم معلوم بود این با بقیه فرق داره! همیشه آدم رو از خودش ناامید می کنن... ما که از بچگی مون هیچی معلوم نبود چی کار کنیم پس؟
پاسخ:
نمیدونم ...
نوشته های زیبایی دارید اگر مغرور نشوید. همیشه پاینده باشید
پاسخ:
سعی میکنم مغرور نشوم
..
ممنون از اظهار لطف شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">