أنارستان

أنارستان
بایگانی

صبح بخیر کودک درون

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۴۸ ب.ظ


از خوشبختیهام در زندگی اینه که در تنهایی میتونم شاد باشم و برای خودم شادی خلق کنم.

میتونم صبح ها چند کیلومتر پیاد روی کنم

میتونم ساعت ها توی پارک روی چمن ها دراز بکشم و به آسمون نگاه کنم..

میتونم با پرنده ها حرف بزنم و مورچه ها رو بخاطر گزیدن دستم سرزنش کنم

میتونم با بچه ها بازی کنم و بیشتر از اون ها از بازی لذت ببرم و غرق بشم، اونقدری که بهم بگن "خاله" جدی باش!


این شادی های خوب احتمالا" کوچیک بنظر میان، اما وقتی فکر میکنم اگه نباشن...تازه میفهمم چقدر خارق العاده ان!



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۸
أنارستان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">