أنارستان

أنارستان
بایگانی

به یاد دوست

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۴۶ ب.ظ

 

 

دلم گرفت دم افطاری

به یادت قرآن باز کردم

با عزم راسخ که این آخرین بار است

گفتم الان یک چیزی می آید که بیخیال شوم و دائم با خودم نگویم که می آید یا نمی آید

انگشت اشاره ام ثابت و بی تزلزل صفحه ایی را آورد

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

مبهوت زل زدم به مصحف شریف در غروب شب قدر

مانده ام به چه تفسیر کنم..

مانده ام به چه تعبیر کنم

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۲
أنارستان

نظرات  (۱)

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">