أنارستان

أنارستان
بایگانی

چه رمانی؟

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱ ب.ظ



دلم برای خوندن یک رمان خوب و پرنقش و نگار تنگ شده..

دیگه انگار چیزی راضیم نمیکنه..


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۷
أنارستان

نظرات  (۷)

رمان و داستان خوب زیاد است. ناطور دشت،بیگانه، من او،یک عاشقانه آرام و..
پاسخ:
اولی و سومی رو خوندم.
بیگانه آلبر کامو؟
...
اصلا" دلم نمیخواد از کتاب های آقای نادر ابراهیمی بخونم..
پنجشنبه فیروزه ای
فرشته ها هم عاشق می شوند و...
خوندیشون؟
پاسخ:
نه، ولی اسمشون حس خوبی بهم نمیده..
حس میکنم از این سبک زیاد خوندم..
یه مقدار توضیح میدید؟
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۷ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام آبجی."نه آبی نه خاکی" رو خوندید؟! "سفر به گرای270" درجه رو چی؟!
پاسخ:

علیکم السلام
نه خواهر،
جبهه اییه؟
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۸ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام آبجی."نه آبی نه خاکی" رو خوندید؟! "سفر به گرای270" درجه رو چی؟!
قیدار
بیوتن
ارمیا
پاسخ:
سلام .
با تشکر،
خوانده شده
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۵ پلڪــــ شیشـہ اے
بله بله. با روحت بازی می کنن.خیلی دلچسب اند. خیلی.
هنوزم دلتون میخواد یا من دیر رسیدم؟
پاسخ:
نه بگید..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">