أنارستان

أنارستان
بایگانی

یک ایمان منکسر

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۱ ق.ظ

از هر چیزی متصل به تو متنفرم، نه تنفر لغت مناسبی نیست. حسی از تهوع یخ زده، یک لرز عمیق دردناک...اشمئزاز گلو با فعال شدن حافظه...از تک تک رفتارهایت...از مدل راه رفتن و خم کردن تنه به چپ و راست که من تووی ذهنم فکر میکنم یک مدل تواضع و "من چاکرم" مختص توست که هنگام نیاز به چاپلوسی به کار می آید....از خواهرت و اداهای شبیه به تو و تویی که دائما" خواهرت را متنفرانه تمسخر میکردی و از خودم که نفهمیدم که انسان بی در و پیکری که زیرآب خواهرش را هم بزند به چون منی چرا باید صادق باشد؟


از یادآوری آن تئاتر مشترک...
از اداها،
از مدل گرفتن گوشی ات...
نفرت دارم...
و در تب این آتش میسوزم...
من به گناه تو میسوزم
 و تو خوشحال از تمام پل هایی که گند زدی و خراب اند هنوز برمیگردی، سوت زنان...






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۱
أنارستان

نظرات  (۲)

باور کن بعضی نفرت ها مقدس اند 

http://khabis.ir
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۵۵ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">