أنارستان

أنارستان
بایگانی

کویرم، دریاب مرا دریا...

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳ ق.ظ

رفتم و آمدم، د،ر عرض ده روز آنچه جدم "آدم" چشیده بود را حس کردم. از بهشت برگشتم، و هیچکس نمیداند بهشت یعنی چه...حتی خودم...آنزمانی که بودم درک نکردم و الان هم که برگشتم همینطور...تنها کورسوی به سمت فهم، تفاوت سطح این دو است، یک اختلاف عظیم حس میکنم...ارکان وجودم، تاروپودم مرتعش اند...واویلا و محشری است در اقصی نقاط پیکرم...لرزه های متوالی...اذا السماء شقه شقه بر سرم آوار میشود...من کربلای حسین علیه السلام را با چشم سر دیدم و برگشتم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۱
أنارستان

نظرات  (۶)

۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۲:۰۵ فرزند آدم
واااااااااااااااااااااای خوش به سعادتتون...زیارت قبول خواهر..التماس دعا...
پاسخ:
.ان شاءالله قسمت شما هم بشود.
۱۳ آذر ۹۴ ، ۲۳:۳۰ یک دختر شیعه
خوش به سعادتتون واقعا میگم
:(
خدامیدونیه این روزا تو دل ما این شبا چی گذشت
:(
پاسخ:
دلتون پر امید ..امید دیدار.ان شاءالله قسمت شما هم بشود.

سلام...
زیارت قبول...
تولد جدید و بهشتیتان مبارک، گرچه زین پس شاید سالگردهای پررنجی برایتان رقم بخورد...
پاسخ:
نگووووووووو...
زیارت قبول خواهرجان
خوش به سعادتت
پاسخ:
سلامت باشید.ان شاءالله قسمت شما هم بشود.

۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۹:۴۶ ساره احمدی
گوارای وجود.
پاسخ:
ان شاءالله قسمت شما هم بشود.

بهشت گوارایتان ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">