أنارستان

أنارستان
بایگانی

بالاخره یک نفر جواب این خانم را داد!

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ب.ظ



اصولا" وقتی در جایی زنی سخن لغو یا ناروا میگویید مردان دانشمند و باتقوایان از پاسخ تا حد ممکن دوری میجویند، که قاعده ی اخلاق و حرمت زن بر این اساس است. حال اگر این لغویات از دایره ی اعتدال خارج شود عده ای از بزرگان سعی در تببین و تشریح و پاسخ مناسب برمیایند. اما با این حال هیچگاه پاسخ مقتضی داده نمیشود چون همواره ی قاعده ی مراعات نسبت به بانوان برقرار است و کافی است آقایی عملکرد و گفتار یک زن را زیر سوال ببرد اینجاست که اگر شخص زیر سوال برده شده تقوا و عفت لازم را نداشته باشد به طرق و شیوه های زنانه، با مظلوم نمایی و استمداد طلبی از ایهاالناس خود را از اتهام بری میکند...

اما! و مکروا و مکر الله و الله خیرالماکرین..

وقتی که خدا بخواهد پاسخی همطراز؛ کوبنده تر از هر استدلالی رخ مینماید.

پاسخی همجنس..



وقتی که مادر شهیدان مقدمی کوبنده ترین پاسخ را به عفت مرعشی داد



.

«بسم‌الله القاسم الجبارین و هادم شوکت المتکبرین

سرکار خانم مرعشی

السلام علینا و علی عبادالله الصالحین

گویا در خانواده هاشمی رفسنجانی سلام کردن رسم نیست، آن از نامه بدون سلام و والسلام همسرت به مقام معظم رهبری و این از نامه بی‌‌سلام تو به مسئولین قضایی. امیدوارم این سلام نکردن‌ها صرفاً از سر کم‌تربیتی باشد نه ناشی از روحیه استکبار و خودپرستی!

بخشی از نامه شما سؤالاتی بود که با عنوان خانواده هاشمی رفنسجانی امضاء شده و احتمالاً کار وکلای شما است که جواب آن را مسئولین قضایی خواهند داد ولی پاسخ من به بخش اول نامه است که به امضای شما رسیده، البته لحن آن هم با روحیه شما تناسب دارد.

سرکار عفت خانم! مسئولیت تربیت خانواده بر عهده زن خانواده است. خوب است به جای تهمت‌زدن به مسئولین کشور ببینی در کجای کار تربیت فرزندانت کم گذاشته‌ای که حالا مجبوری هر روز برای ملاقات با یکی از آنها به زندان بروی!

سرکار عفت خانم! خوب است یک بار هم که شده زندگی و نحوه تربیت فرزندانت را بررسی کنی؛ لقمه‌ای که همسرت آورده، شیری که داده‌ای و تربیتی که کرده‌ای. من نمی‌دانم مشکل کارتان کجاست ولی بهتر است بین خودت و خدا زندگی‌ات را مرور کنی.

همه می‌دانند تنها مردِ در خانه هاشمی رفسنجانی، عفت مرعشی است و هرچه هست از خوبی و بدی از تو است. چگونه است شما که روزی مدعی حرکت در مسیر انقلاب و خدمت به خانواده شهدا بودید، امروز خود را صاحب نظام و اثرگذارتر از خون شهدا می‌پندارید!

سرکار عفت‌خانم! من به عنوان مادر دو شهید، دو جانباز، عمه و خاله شهید هرچه داشتم برای انقلاب و امام (ره) هدیه کردم. آن روز که هاشمی رفسنجانی را یار امام (ره) می‌شناختیم من، همسر و فرزندانم برای حمایت از همسرت چه شعارهایی که سر ندادیم و برای آنکه همسرت با خیالی آسوده‌تر بر صندلی ریاست تکیه بزند در خیابان‌های همین تهران چه کتک‌ها که نخوردیم.

وقتی تو با همسر و عزیز دردانه‌هایت کنار سد تفریح می‌کردید من که فرزندانم را به جبهه فرستاده بودم با دیگر مادران شهدا و ایثارگران برای رزمندگان شال و کلاه می‌بافتیم. ولی امروز دیگر دیروز نیست.

وقتی دیدم همسرت به جای ترویج حجاب برتر به حداقل دفاع از حجاب بسنده کرد و دخترت برای رفتن به مجلس از حیای دخترِ ایرانی مسلمان خرج کرد؛ بعد هم روز عاشورا همراه با فتنه‌گران به کف خیابان آمد تا به قول خودش ساندویچ بخورد! و پسرت هم که در آشوب‌گری‌های فتنه 88، جرایم امنیتی و فسادهای اقتصادی کم نگذاشت و کاری کرد که به قول خودتان بسیاری توصیه کردند در کشور کفر و زیر علم روباه پیر بماند ولی به ایران نیاید، یقین کردم باید در مقابل هاشمی ایستاد. راستی نگفتی پسرت از باب قانون‌گرایی به کشور بازگشت یا از ترس پلیس بین‌المللی!

در عجبم که چرا امروز به خاطر پسرت مانند سال 88 مردم را به خیابان‌ها فرا نخواندی و برای فتنه‌گری نگفتی «مردم به خیابان‌ها بریزند»‌. دیروز ما خانواده شهدا با شما در یک جبهه بودیم و خیال می‌کردیم که در یک جبهه هستیم ولی بعد از پیروزی انقلاب و 8 سال دفاع مقدس این شما بودید که اثر و ارزش خون شهدا را فراموش کردید و تصور کردید باید با کدخدا کنار آمد و غنیمت‌ها را تقسیم کرد!

خیال کردید چون همسر شما جزء مسئولین بوده امروز باید تافته جدا بافته باشید و کسی به شما در غارت بیت‌المال کاری نداشته باشد؛ تا جایی که 30 سکه طلا پول خُرد پسر زندانیتان باشد و همسرت برای ظاهرسازی و فریب افکار عمومی هم که شده از مشکلات اقتصادی مردم بگوید، بدون آنکه مشکلات مردم را درک کرده باشد. مشکلاتی که ریشه در دولت سازندگی دارد.

سرکار عفت‌خانم! بدان سهم من و بسیاری از مادران شهدا از انقلاب آن هم بعد از 17 سال انتظار، یک پلاک و مشتی استخوان بود که به آن افتخار می‌کنم و آن را کنار باقی شهیدانم دفن کردم ولی عکس آن را برایت می‌فرستم تا فراموش نکنی این انقلاب نه مال خانواده تو و نه هیچکس دیگری است.

پیکر پاک شهید منوچهر مقدمی که پس از 17 سال انتظار به آغوش خانواده‌اش بازگشت

 

تا خانواده شهدا و نسل شهدا هستند هرگز اجازه سهم‌خواهی به هیچ مستکبری از این انقلاب را نخواهند داد. سرکار عفت خانم بدان متاع کفر و دین بی‌مشتری نیست / گروهی آن، گروهی این پسندند.

زهرا صفائی

مادر شهیدان، منصور و منوچهر مقدمی و مادر دو جانباز به همراه خانواده شهیدان مقدمی.»



منبع:فارس





موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۳
أنارستان

نظرات  (۵)

۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۲۱ صحبتِ جانانه
آفرین به این مادر شهید
و ننگ بر خانم عفت هاشمی و همسر و فرزندانش...
پاسخ:
حقیقتا" آفرین..

مادران شهدا با اینکه حق عظیمی بر گردن این ملت دارند، با تواضع و عفت در گمنامی همچنان پرچم اسلام را عزتمندانه افراشته اند..
بعد بعضی ها به توهم خدمت و یا به خیال ارث پدری هر بار شتر سرخ مویی را سوار و به معرکه می آیند..
احسنت به ایشون..
چه دل بزرگی دارند مادران شهدا..
:)
۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۳ پسر انسان
مردم بصیر که باشند مشت ها یکی یکی بر دهنشان کوبیده می شود...
پاسخ:
بسیار حرف متینی فرمودید..
۱۰ مهر ۹۴ ، ۰۶:۴۲ مجتبی مرادی
چشم انتظار بودن کل سخته..
حالا می خواد واسه پسرت باشه که شهید شده یا مرتبه ی بالاتر واسه امام غائبت...


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">