أنارستان

أنارستان
بایگانی

آهای پنجشنبه های بی وفا...

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ب.ظ



مدرسه در بهشت




دلم تنگ است، کجایید؟!




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۸
أنارستان

نظرات  (۳)

سلاااام
وای....نمیدونی چقدر خوشحال شدم وبلاگتونو پیدا کردم،باورم نمیشد!
از بی مهریای بلاگفا همین از دیت دادن دوستای خوب وبلاگی بود ....
موفق باشید ان شاءالله
راستی میشه درباره عکس توضیح بدید؟در کنار شهدای گمنام درس میخواندید؟...چه زیبا
التماس دعا
:)
پاسخ:
علیک سلاااااام!

وای! منم باورم نمیشه یک نفر از پیدا کردن وبلاگم اینقد خوشحال بشه..غافلگیر شدم!!! و خوشحال
شما هم موفق و سلامت باشید ان شاءالله.

این عکس چند توضیح داره:
اولیش اینه که بله، معمولا" 5 شنبه ها میرم پیش شهدا و درس میخونم برای رفع عیوبم.
دوم اینکه هر وقت یک مطلب یا کتابی میخونم که ثقیله میرم اونجا و ازشون برکت میخوام.
سومین مورد هم یه رازه که شاید یه روزی در قالب یک پست گفتمش:-))
شما گلزار شهدای شهرتون نمیرید عایا؟
به خدا شهدای خودتون هم دل دارن حسودیشون میشه!
پاسخ:
راستش امکانش نیست که تنها برم، یعنی مکانش طوری نیست که تنها بشه رفت.
هر وقت خانواده برن منم باهاشون میرم که غالبا" زیاد نیست.

چقد من مهم شدم! شهدا سر زیارت من حسودیشون میشه! همچین آدم مهمی هستیم ما!!!!! :-)))))))
عه! مدادم!!!! :)

+

ای روزگار... :(((
پاسخ:

عه عه عه! لو رفتم! نخیر..اون مداد هیشکی نیست!!



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">