أنارستان

أنارستان
بایگانی

ای که مرا خوانده ای ؛ راه نشانم بده..

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ب.ظ



هر دم عمر به یاد روی تو، دور از تو دست و پا میزنم. انگار نکن که من بنده ای از بندگانت هستم. مرا در نظر نیاور، میسوزم و آبی نمیابم. آه ندانستن. دانستن چیست؟!

مرا میان موج های دریا رها کرده ای که چه بیابم. چرا مسیر را نشانم نمیدهی؟ چرا باید خودم قطب نما شوم؟! هیچ به تن رنجور من رحمت آید؟!

بر نازکی استخوانهایم، بر نحیف بودن جثه ام، بر بریدنی بودن گلویم...

بر گمراهی ام..

بر بی ارادگی ام..

بر ناتوانی و رقت انگیز بودن در مناجاتم نظر میکنی..؟!

بر اینکه به هر وزش باد به سویی متمایل میشوم؟

آیا مرا به بندگانت واگذار کرده ای؟

من بنده ی آنانم یا بنده ی تو؟؟!

آیا مرا در شمار به حساب نیاورده شدگان قرار داده ای..

آیا مرا لایق امر ولایت ندانسته ای..

به کدامین صفت از صفات عالی ات مرا اینچنین واگذارده ای...

عزیزٌ علیَ..





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۲
أنارستان

نظرات  (۱)

۲۵ تیر ۹۴ ، ۰۲:۴۲ یک دختر شیعه
وای خدای من دلم میخواد زار زار با این نوشته گریه کنم
پاسخ:
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">