أنارستان

أنارستان
بایگانی

ما. غیرت. داریم.

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۳۹ ب.ظ


خداروشکر که خودم رفتم و با چشم خودم دیدم. وگرنه اینجور که بعضی ها دارن انکار میکنن شاید ما هم باورمون میشد. در توصیف شرکت مردم باید بگم که من هیچوقت همچین جمعیتی رو ندیده بودم.

حدود ساعتای 4 که متروی هفت تیر سوار شدیم دوستم زنگ زد و گفت بیخود به خودتون زحمت ندید بیاید تا اینجا!-منظورش متروی بهارستان- بود. ایستگاه بهارستان توقف مترو نداره!!! یه جا دیگه پیاده بشید.

ما هم به توصیه ی دوست دیگه مون سعدی پیاده شدیم. جالبه وقتی بیرون اومدیم من یکی اولش بس که جمعیت زیاد بود گیج شدم که کدوم وری باید برم..بعد رفتیم سمت میدون بهارستان...همونجور که داشتیم میرفتیم یه اتوبوس اومد که روی سقفش کامل آدم نشسته بود. اتوبوس یک وری شده بود و با دنده سنگین بین جمعیت پیش میومد تا آخرش وایساد. داشتم با خودم فکر میکردم؛ مگه چه خبره؟؟

نرسیده به بهارستان اینقدر جمعیت زیاد شد که دیگه نتونستیم جلوتر بریم. همونجا تووی سایه وایسادیم و منتظر شدیم...بعد از 5-6 دقیقه دیدم که همچنان مردم دارن میان..از ترس اختلاط و اینکه بعدا" بین جمعیت گیر کنیم برگشتم عقب...خیلی برگشتم، تا نزدیکای مترو سعدی. سر یه چهارراه وایسادم که در صورت هر گونه موج جمعیت بتونم تووی خیابون برم.

حدود 1/5 ساعت بعد دوست دیگه ام زنگ زد...الو؟! شما کجایید؟

من: طرفای مترو سعدی.

دوست: من پیچ شمرونم!

من: چرا اونجا پیاده شدی؟؟؟

جلوتر نمیشد...باید پیاده بیام!

من:!!!

همون موقع یه بنده خدایی به کناری من زنگ زد..از مکالماتشون فهمیدم کاروان شهدا فعلا" خیابون پیروزی ان!

حالا ما هم فردا امتحان ترم 4 واحدی...پس کی میرسن!؟؟؟؟

.

.

.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۸
أنارستان

نظرات  (۳)

۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۵ پرواز اندیشه ها
سلام

مردم وطن دوست هیچ وقت یاد شهدا را فراموش نخواهند کرد
پاسخ:
سلام.
به نظرم کاملا" به وطن ربط نداره..به اسلام ربط داره...حب دین...حب امام حسین علیه السلام و نه حب وطن..
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۸ محمد مهدی یوسفی
احسنت بر تهرانی ها با این حماسه به یاد ماندنی ...

احسنت بر قهرمانان کربلای چهار !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">