أنارستان

أنارستان
بایگانی

همه ی گزینه های من!

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷ ق.ظ


دیشب خواب یکی از سران دولت قبل را دیدم! کافی شاپ زده بود و به مردم شخصا" خدمات میداد. امروز صبح بلند شدم و به قیمت زردآلو فکر میکنم و ایضا" گیلاس! به اینکه چرا دقیقا" کسی حرفی در مورد این افزایش قیمت ها نمیزند و در دولت قبل دهان ها همه بلندگوو بلعیده بلاانقطاع نطق میکردند؟!.. چرا الآن تا میگویی گران است میگویند ..تحریم...تحریمیم! چرا در دولت قبل نمیگفتند!؟

و عاقبت اینکه ما همواره وقایع را آنطور که بخواهیم تفسیر میکنیم. و احتمالا" آنطور که بخواهند!

من مرد این نیستم که بگویم تا پای جان مقابل تحریم ایست میکنم خیر! بلکم عمررررررررررا" ... ولی اینقدرها هم احمق نیستم که نفهمم تحریم ها را دوستان خودی ابزار کرده اند برای مذاکره...هی میگذارندش روی گلوی مردم و هی فشار... و هی فشار

بله همه ی گزینه های دولت هم روی میز است. علیه ملت!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۴
أنارستان

نظرات  (۱)

۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۰۹ ابوالفضل جباری
سلام بنده ابوالفضل جباری هستم مدیر انافان...بنده برنامه ای دارم که با اون میشه در عرض چند دقیقه روزی دویست پست به بالا گذاشت نمونش سایت خودم anafun.blog.ir  و http://bestmmusic.blog.ir/وبلاگ من چهار روزه فعاله و رنک 75 هزار السکا به خودش گرفته...با کمک این برنامه میتونیم وبلاگ خبری زد و با فعال سازی روزی دویست مطلب وبلاگ خودمون در عرض دو هفته پربازدید کنیم و با کمک همین وبلاگ پربازدید وبلاگ صلی خودت هم پربازدید کنی  تنها مورد نیازی که شما باید جور کنی وبلاگی هست که امکانات روزی دویست مطلب  فعال باشه اگه خواستی ایدی یاهو منو اد کن infomusic.brooz@yahoo.com یا در لاین با من در ارتباط باش  :abolfazlpax1374
پاسخ:
سلام.
به نظرم با این همه امکانات نیازی به همکاری با بنده نیست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">