أنارستان

أنارستان
بایگانی

حوض کاشی فیروزه ای

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶ ب.ظ


دلم برای وبلاگ قبلی تنگ شده. تمام نظرات و مطالب ذخیره شده از دستم رفت. گاه گاهی میروم و سر میزنم و مطالب را میخوانم... انگار خانه ی قدیمی ام با حوض کاشی فیروزه ای را فروخته ام و آمده ام تووی یک آپارتمان لوکس و مدرن. بلاگ مکان خوبیست اما به من نمیچسبد. این همه امکانات یک حس بیمزه ای از مرفه بودن را میدهد. چه بیخود! حالا آقا شما بیا و بگو این اداهای عهد بوقی چیست؟!

اما.. من میگویم که...: دلم برای ماهیهای حوض کاشی فیروزه ای تنگ شده... :-(




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۳
أنارستان

نظرات  (۲)

۲۳ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۰۸ خانم کارمند
امان از عادت .... درکتون می کنم 
پاسخ:
عادت؟
نمیدونم...شایدم علاقه

سلام..
خیلی وقتها ممکنه تو زندگی مسائلی پیش بیاد که حس کنیم خودمون قادر به حلش نباشیم.. در این جور مواقع بیشتر از همه دنبال کمک گرفتن از دیگران هستیم.شاید افرادی رو توی دنیای واقعی پیدا کنیم ولی رومون نشه خیلی مسائل رو واسه شون باز کنیم.دنیای مجازی این وقتها خیلی به درد بخوره.انجمن ما هم واسه این جور وقتها به دردتون میخوره.اینجا بی هیچ قضاوتی سوالات شما خونده میشه و توسط راهنمایان و مشاوران انجمن پاسخ داده میشه.
پاسخ:
ینی وجود بنده رو اسفالت با آستر نمودی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">